Zapewne spotkałeś już wiele sposobów pozyskiwania partnerów biznesowych do marketingu wielopoziomowego i jeżeli trafiłeś do mnie, to oznacza to, że żaden z tych sposobów nie był skuteczny. W większości przypadków osoba, pod którą się zarejestrowałeś, mówi ci o tym, abyś stworzył sobie listę kontaktów z telefonu, z Facebooka i innych miejsc.
Tak naprawdę jednak taka lista kontaktów jest najgorsza, jaką możesz mieć. Twoi znajomi na Facebooku czy w rzeczywistości albo Twoja rodzina najczęściej w ogóle nie są zainteresowani biznesem online, a zwłaszcza marketingiem sieciowym. Dlatego też, jeśli nie chcesz zrazić do siebie ludzi, to koniecznie przeczytaj ten artykuł do końca, ponieważ w tym krótkim tekście przedstawię Ci najlepszy sposób pozyskiwania zainteresowanych osób.
W jaki sposób pozyskiwać partnerów biznesowych do marketingu wielopoziomowego?
Stara szkoła mówi o tym, żeby umawiać na prezentację kogo tylko się da. Masz obdzwonić wszystkich swoich znajomych i zaprosić ich na spotkanie, niezależnie od tego, czy oni są zainteresowani czy nie. Niestety jest to najgorsze, co możesz zrobić, ponieważ w ten sposób stracisz tylko czas i po prostu się wkurwisz.
Znacznie łatwiejszym sposobem jest pozyskiwanie partnerów biznesowych do marketingu wielopoziomowego z internetu. Każdego miesiąca około 20 000-30 000 ludzi jest zainteresowanych właśnie tym tematem. Czy nie lepiej byłoby więc zainwestować kilkaset złotych w reklamę internetową i pozyskiwać kontakty wyłącznie do takich osób?
Skąd wiem, że aż tyle ludzi interesuje się marketingiem sieciowym? Odpowiedź jest bardzo prosta, ponieważ pokazuje to planer słów kluczowych systemu reklamowego Google Ads. Dokładnie widać tam, ile ludzi każdego miesiąca wpisuję taką frazę w wyszukiwarkę.
Na tym jednak temat się nie kończy, ponieważ jest to tylko jedno słowo kluczowe. Nie można zapominać również o tym, że marketing wielopoziomowy pozwala również osiągnąć wolność finansową, niezależność finansową, budować biznes online, znaleźć pomysł na biznes czy po prostu zarabiać pieniądze.
Tak więc liczba zainteresowanych ludzi takimi tematami jest znacznie większa. Możemy więc przedstawiać marketing wielopoziomowy jako wolność finansową, zarabianie pieniędzy, dorabianie sobie w domu, budowanie biznesu online i wiele innych podobnych fraz, które ludzie wpisują w Google, ponieważ zainteresowani są oni tym, aby rzucić w końcu pracę na etacie, która ich wykańcza zarówno fizycznie, jak i psychicznie.
Nie można również zapominać o ludziach, którzy podjęli decyzję o założeniu własnej działalności gospodarczej i niestety mają tyle obowiązków na głowie, że nawet to iż zarabiają 10 000 zł czy 20 000 zł miesięcznie, wcale nie daje takiej wolności finansowej i czasowej, jak marketing wielopoziomowy.
Jednak mimo tego, że tak wiele osób jest zainteresowanych tym tematem, to większość z nich nigdy nie osiągnie żadnego sukcesu. Spowodowane jest to głównie tym, że nie mają pojęcia o marketingu, sprzedaży i reklamie.
Na szczęście jest na to rozwiązanie. Musisz tylko powtórzyć moje kroki. Wystarczy, że wykonasz to samo działanie co Ja i zamiast ganiać za ludźmi, sami będą zapisywać się na twoją listę kontaktów, a ty będziesz tylko decydował, kto może podjąć z Tobą współpracę. Naprawdę jest to takie proste.
Jak osiągnąć sukces w marketingu wielopoziomowym?
Żeby osiągnąć sukces w marketingu wielopoziomowym i zacząć cieszyć się z wolności finansowej i czasowej, musisz tylko nauczyć się pozyskiwać partnerów biznesowych przez internet. Wiem, że zawsze wszystko łatwo się mówi, a trudniej się robi, ale Ty nie musisz już zaczynać wszystkiego od nowa.
Dostaniesz gotowe instrukcje, jak przygotować stronę internetową z ofertę sprzedażową, jak zaprojektować lejek do budowania listy kontaktów i w jaki sposób się reklamować. Jak widzisz, wszystko opiera się wyłącznie na tych trzech prostych krokach.
Tworzysz sobie stronę internetową, na którą ludzie trafiają z Google, z Facebooka, z YouTube albo innych miejsc w internecie i zapisują się na listę kontaktów, gdzie trafiają do tak zwanego lejka sprzedażowego. Następnie z automatu wysyłany jest tak zwany follow-up, którego zadaniem jest przekierowanie zainteresowanej osoby do strony z ofertą sprzedażową.
Po przeczytaniu oferty lub obejrzeniu wideo oferty, sami podejmują decyzję czy chcą z tobą współpracować. Ty w tym czasie nie musisz niczym się zajmować. Nie musisz wykonywać żadnych telefonów, umawiać spotkań czy robić prezentację biznesową.
Na Twoją listę kontaktów trafiają wyłącznie osoby, które zainteresowane są tematem marketingu wielopoziomowego, marketingu sieciowego, tak zwanego MLM, wolnością finansową, wolnością czasową, niezależnością finansową, zarabianiem dużych pieniędzy, zarabianiem przez internet, zarabianiem w domu, pomysłem na biznes online i tym podobnymi tematami.
Jak widzisz więc ludzi, którzy wpisują takie frazy kluczowe w Google i inne wyszukiwarki, jest kilkadziesiąt tysięcy, a nawet kilkaset tysięcy tylko w Polsce, a ten biznes można robić na cały świat. Jedyne co musisz mieć to odpowiednio przygotowany lejek sprzedażowy, który będzie Ci budował listę kontaktów i automatycznie przedstawiał propozycję współpracy.
Twoim zadaniem będzie wyłącznie generowanie ruchu do strony z Google, z Facebooka, z YouTube, Instagrama, LinkedIn czy innych miejsc w internecie. Oczywiście w większości ten proces również da się zautomatyzować, ponieważ ruch do strony, czyli reklamę można kupić w Google, na Facebooku i wielu innych miejscach w internecie.